bliss X Startet 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2005 Tenkte å samle en del informasjon om 80 talls (og slutten av 70 talls) seilbåter i størrelsen 30 - 36 fot. Spesielt svenskproduserte turbåter fra den tiden. Er derfor på jakt etter gode sider / linker / bilder - spesielt gode bilder hadde vært fint. Får jeg tak i nok stoff blir det kanskje en nettside av det. Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Spennende. Norsk utgave av Sailguide ? Mer vekt på bilder ? Fortell fortell Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bliss X Svart 22.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Suzuki skrev: Spennende. Norsk utgave av Sailguide ? Mer vekt på bilder ? Fortell fortell Suzuki Det er vel ikke så mye mer å fortelle egentlig. Ikke meningen å lage noen ny Sailguide. Begrenser meg til båter jeg selv har interesse for, og med mye vekt på gode blider Vi får se om jeg vinner nok stoff først. Er bare på idestadiet så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Har en test om 20-23 fotere på 80-tallet vis det er av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
jm Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Hei Svenske "Segling" har en ihvertfall en oversikt 70 talls båter: http://www.segling.nakterhuset.se/70-tal.asp Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.