sap_2000 Startet 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2013 Hei. Blir eier av en båt med Cummins (Mercruiser) QSB 5.9 230 hk 2009 modell. Har ikke tilgang på manualen ennå, men har lyst til og få lastet ned et eksemplar så jeg lese litt om vedlikehold, servicepunkter og kanskje bestille inn litt servicedeler mens jeg venter på båten. Noen som vet hvor jeg kan laste ned en owners manual? Har prøvd og Google litt men ikke funnet noe så langt. Takker for tips :) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Glema Svart 21.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2024 Hei. Har du tilfeldigvis kommet over manual til QSB 5.9 230hk? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2024 Ja, jeg kjøpte en tjukk bibel fra Cummins forhandler, men den ble med båten når den ble solgt.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Glema Svart 22.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2024 Da får jeg gjøre det samme, klarer ikke finne noe fornuftig på nett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.