Astor Startet 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2013 Denne appen har ligget død lenge uten at Redningsselskapet har fornyet den. Jeg bruker den fra tid til annen og syntes den fungerer greit, hvis man gidder å sette seg inn i bruken. Detter er Havprat: Den moderne loggboken gir deg full oversikt over hva som skjer på sjøen. Båtlivet er ikke lenger deg og havet alene. Havprat er et verktøy hvor du kan melde inn hvor du er, hva du gjør - enten med ord, bilder og video. Enkelt, kjapt - rett ut til alle dine venner på Havprat, Facebook og Twitter. Havprat gir deg dine båtvenners posisjon, meldinger, bilder og video - rett i lomma. På sjøen er alle venner, du kan enkelte følge med på hva båtene i nærheten holder på med. Der du før brukte VHF og sms for å holde dine venner oppdatert bruker du nå Havprat. Fin kompis app. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Folk I Båt Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Og ennå kan vi som ønsker det finne stillhet, ro og fred på havet. Nei! Det er faen ingen app for det!! Dette må du ordne selv. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Det var da voldsomt til ordbruk. Ingen tvinger noen til å bruke elektroniske hjelpemidler. Vi er en kompisgjeng som noen ganger i året drar sammen. Da er Havprat et fint hjelpemiddel. Freden og roen har man så snart vi entrer skuta. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Folk I Båt Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Får ikke opp smileys, så du må bare lese mellom linjene. Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 22.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2014 Er denne appen død eller? Finner den ikke i appstore... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2014 RS ville desverre ikke satse mer på denne. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Vilma Benita Svart 23.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2014 Betyr det at den ikke lenger kan tas i bruk? Jeg har hatt appen liggende siden den kom, men har ikke brukt den. Ser nå at den info jeg finner der er gammel, og jeg finner ingen venner der. Hvordan fungerer egentlig en sosiale biten, skal ikke dette være knyttet til Facebook? Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Astor Svart 23.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2014 Den er ikke knyttet til andre enn de vennene du velger i Havprat. Jeg har den ikke lenger da jeg har byttet telefon og dermed mistet appen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.