Jump to content

Havprat

Astor

Recommended Posts

Denne appen har ligget død lenge uten at Redningsselskapet har fornyet den. Jeg bruker den fra tid til annen og syntes den fungerer greit, hvis man gidder å sette seg inn i bruken.

Detter er Havprat:

Den moderne loggboken gir deg full oversikt over hva som skjer på sjøen.

Båtlivet er ikke lenger deg og havet alene. Havprat er et verktøy hvor du kan melde inn hvor du er, hva du gjør - enten med ord, bilder og video. Enkelt, kjapt - rett ut til alle dine venner på Havprat, Facebook og Twitter.

Havprat gir deg dine båtvenners posisjon, meldinger, bilder og video - rett i lomma. På sjøen er alle venner, du kan enkelte følge med på hva båtene i nærheten holder på med.

Der du før brukte VHF og sms for å holde dine venner oppdatert bruker du nå Havprat.

Fin kompis app.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 1 år senere...

Betyr det at den ikke lenger kan tas i bruk?

Jeg har hatt appen liggende siden den kom, men har ikke brukt den. Ser nå at den info jeg finner der er gammel, og jeg finner ingen venner der. Hvordan fungerer egentlig en sosiale biten, skal ikke dette være knyttet til Facebook?

Mvh,
SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...