Sabben77 Startet 22.Februar.2013 Del på Facebook Startet 22.Februar.2013 Har en redningsflåte montert på styrhustaket på skøyta mi, som ligger igjen etter at den var i drift som fiskeskøyte. Noen som vet hva det koster og få sertifisert den på nytt? Mener den var sertifisert sist i 2004. Er det mulig og kontrollere den selv, og evt skifte utløser selv? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Februar.2013 Del på Facebook Svart 22.Februar.2013 (redigert) Min flåte koster ca 3000 kr å få resertifisert/ kontrollert. Redigert 22.Februar.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 23.Februar.2013 Del på Facebook Svart 23.Februar.2013 Ikke gjør dette selv. Utover å skifte utløser, vann, nødraketter osv blir flåten trykktestet. Og men vil jo at den skal fungere 100%, så overlat dette til proffene.. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 23.Februar.2013 Del på Facebook Svart 23.Februar.2013 Jeg har en 8 manns offshoreflåte. Den kostet det 4.200 å sertifisert sist, og det var i 2007 om jeg husker rett. Tviler egentlig på om jeg får bruk for den noe mer, derfor ikke sertifisert i 2010 (ikke vært annet enn langs kysten de siste år ). Om noen har en inshore, kan vi bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.