Jump to content

Snøfteventil til FM C2, 4 HK

tresjekt01

Recommended Posts

Hallo,

Vi har en 22 fots tresjekte med en FM C2 motor (4 HK). Jeg har begynt å pusse opp båten, motoren kjører fint, men den mangler en del. På grunn av dette produserer motoren masse olje. Etter hva jeg forstår hetter delen "snøfteventil".

På top pen av motorblokken finnes en metal "pipe" med et hull (fotos vedlagt), Hull har et ekstern skruetråd, ekstern diameter er 13 mm.

Jeg antar at det fins en slags stigende del, som stopper utgående olje.

Så mitt spørsmål er: hva heter den manglende del og hvor kan jeg kjøper den?

Mange takk,

Floris

topp del av motor

topp_view_motor.jpg

venstre del av motor

side_motor.jpg

snøfteventil

snoefteventil_-_1.jpg

closeup snøfteventil

snoefteventil_-_closeup.jpg

Redigert av bliss X (see edit history)
  • 1 måned senere...

Hei Floris!

Eg overhalte min FM C-2 for to år sidan, og arbeidar no med å leggje ferdig dekket på snekka så båten etter 15 år i løa endeleg skal få kjenna sjøen att. Det er ein ypparleg motor som etter overhalinga startar nesten med det same, og går nesten som ei klokke.

På min C-2, som er frå 1952, er det òg ei slik lita pipe som stikk opp bak ventilane, men min har ikkje eit slikt stort hol med gjenger. Min har fleire mindre hol fordelt rundt toppen av pipa. Det er nok som du seier ein form for snøfteventil, som skal sleppa ut luft slik at det ikkje vert noko trykk inni motoren.

Slik ser denne pipa ut hjå meg. Hola er på babord side.

bilde

Eg veit diverre ikkje kva denne delen heiter, og det finnst ikkje delekatakolger til denne motoren, men eg vil rå deg til å ringa han som driv nettsida http://www.fm-motor.no/index.htm. Han er veldig treig, men sit på mykje kunnskap og ein deler. Det kan hende du kjem eit stykke med ein vanleg skrue som du borra eit hol gjennom...?

Det vil alltid koma opp litt olja rundt ventilane på C-2 motoren, har eg erfart, men hugs at det ikkje skal vera for mykje olja i botnramma, berre slik at veiva akkurat tek nedi.

Vonar dette kunne vere til hjelp.

Kva arbeid må du gjere på båten, forresten?

Beste helsing frå Magnus

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...