benl Startet 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2013 vurderer som sagt å kjøpe en 22 fots myra snekke fra midt på 80tallet. den er motorisert med 20 hk yanmar. trenger tips om denne båttypen,motor typen. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2013 Grei snekke dette. Hvis motoren er like gammel som båten, så har den jo en del år på seg, særlig hvis den er sjøvannskjølt. Går ut i fra at det er en 2 GM, som vel var på 22 hk. Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2013 har hatt en myra 22, ustabil på kurs og slingrer mye i lite sjø. solgte den for 20k. Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 25.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2013 Jeg har en myra 22 fra 1981, som jeg kjøpte i fjor høst. Jeg har ikke prøvd den så mye ennå, fordi det var feil på motoren. Motoren er snart ferdigreparert, så snart blir det prøvetur !! Ellers synes jeg myrasnekka er både pen å se på, og praktisk innredet. Ikke stikker den så dypt i vannet heller. Ble din levert med Yanmar originalt ? Min har Volvo Penta MD 11c Sitér dette innlegget Link to post
benl Svart 25.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2013 hei, vet ikke om den ble levert med yanmar motor,men tror det. syns også at myra snekka er fin å se på og praktisk. båten som vi vurderer å kjøpe er ett "lite" prosjekt som trenger litt kjærlighet med tanke på interiør,og innredning.motor og gear fungerer godt ifølge selger. skal å se og prøve båten neste helg,noe jeg gleder meg til. Sitér dette innlegget Link to post
pernod Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 (redigert) myra`n er vakker Redigert 26.Februar.2013 av pernod (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 (redigert) Gamlingen har en Myra 22 med en Perkins Diesel og bakvegg. Han er storfornøyd med båten. Redigert 26.Februar.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Orginal bakvegg eller hjemmelaga ?? Har du bilder av den ? Jeg vurderer å lage bakvegg på vår :) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Forrige eier laga den. Har ikke bilde, men om du minner meg på det kan jeg ta bilder og sende når jeg kommer på land it i neste måned. Sitér dette innlegget Link to post
benl Svart 2.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 da er vi blitt snekke eiere. det som begynte som myra 22 viste seg å være en sjømann 22 med 2gm yanmar motor. hentet den forrige helg og har brukt uka på vasking og shining av innredning. mye støv og dritt som samler seg under lagring. bilder kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.