SuperGnisten Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Ihverfall helt til siste båt.. helt nydelig film det der.. :D Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Enzo Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Jeg har køya hengende mellom overvant og storseilbommen,fordelen er at man da kan sove i den under seil om man seiler uten storseil, man slipper også ankerkjettingbråk når man sover i den om natten. Det kan man bli plaget med om man henger rett over baugen Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Det der så bare fabelaktig deilig ut. Fikk lyst å dra på langtur NÅ !!!! Bruker du spinnaker fallet for å holde høyden i overvantet da ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Enzo Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Jeppsipepsi Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 27.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Har testa litt nå, fikk en time i køya i formiddag før jobb :-) Men ser dette ut som ei høvelig løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Jeg tror aldri jeg har sett bilder som får meg til å ville rømme fra kontoret så akutt som de siste dere har postet. Galskap! Skal definitivt plukke opp hengekøye fra Clas Ohlson i dag, i morgen tar jeg fri og hekter den opp med gennakerbommen. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 27.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Jeg tror aldri jeg har sett bilder som får meg til å ville rømme fra kontoret så akutt som de siste dere har postet. Galskap! Skal definitivt plukke opp hengekøye fra Clas Ohlson i dag, i morgen tar jeg fri og hekter den opp med gennakerbommen. Legg ut hengekøyebilde du også når du har fått den på plass! Slike bilder gjør seg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 (redigert) Redigert 27.Februar.2013 av Barbaria (see edit history) Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Enzo Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Barbaria. Hvilken båttype er det du har ? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Jeg har en Bavaria 40 Ocean. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
MT. Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Jeg har ikke hatt hengekøyer med spredetre i endene før. Er disse stødigere enn vanlige hengekøyer? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
grawis Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Jeg har ikke hatt hengekøyer med spredetre i endene før. Er disse stødigere enn vanlige hengekøyer? Jeg vil si ja til det, ja. Sitér dette innlegget Link to post
kavset Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Jeg vil si ja til det, ja. Min erfaring er det motsatte... Du ligger mye tryggere i en køyre uten spredere på, men du får ikke slikket like mye sol i en køyre uten spredere på da stoffet samler seg litt over deg. Smak og behag, men jeg hadde gått for typen uten spredere. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Fordelen med den uten spredere er at du får beskyttelse mot solen og at du ikke så lett faller ut er min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Har den som er flettet...........fruen påstår jeg ser ut som en kjøttrull???? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 2.Mars.2013 Del på Facebook Svart 2.Mars.2013 Har den som er flettet...........fruen påstår jeg ser ut som en kjøttrull???? Du får med andre ord garantert ha hengekøya i fred Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.