ter-av Startet 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2013 Vi er i ferd med å forberede årets påsketur til Koster. Og minnene dukker opp: En som i flere år var med på disse turene var en av de største båtentusiastene jeg har kjent - Horten-gutten Runo. Her på Baatplassen kjente alle ham som Tine IV. Hans utrolige engasjement i og for båt og båtliv nøt vi alle godt av i mange år. Hvem husker ikke henteturen til Stavanger da Runo fikk oppfylt sin drøm om Princess? Den turen ble det mye over 900 innlegg og 63 000 visninger av! Med Tones tillatelse har jeg igjen lagt ut videoen vi laget for å presentere hans nyinnkjøpte skute i januar 2009. Se MorMajor-bloggen. Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Astor Svart 26.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2013 Fra vinterhavna på Tofte hadde jeg ukentlig kontakt med Tine på K-77. På denne tiden var han alltid frustert over isen som ikke ville forlate Horten indre havn. Men det løste seg alltid. Noen ganger ved hjelp av større fartøy de hadde fått til å gå opp råk mot Solviken båthavn. Vi vil savne den lyslugga Hortens-gutten på Koster i påsken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.