båtfyren5533 Startet 27.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2013 Heisann. Jeg leter etter båt, og kom over en barracuda 16 fot med en 50 hk suzuki, 1985 mod. som går fint, men jeg lurer på om dette er noe bra båt? Tåler den hard sjø? Bor oppe i nordland en plass der det blåser nesten hele tiden og er nesten alltid hard sjø. Sitér dette innlegget Link to post
loix Svart 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Den barracudaen du tenker på er nok 17 fot. Har samme båten selv bare uten vindskjerm. Er nok feil i annonsen. Båten tåler endel sjø, men motoren er nok litt liten/gammel! Prøvde min med en 3 sylindret 60 hk, og jeg synes den motoren var for liten. Den suzukien er 2 sylindret. 32 33 knop fikk jeg med min båt og 60 hk. Sitér dette innlegget Link to post
båtfyren5533 Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Takk for svaret. Så lenge jeg får den opp i plan og raskere enn 25 knop, så er jeg fornøyd, sto også på annonsen at den går i 30 knop, men det kan jo for så vidt bare være gjetting. Fulgte ikke med knopmåler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.