Jump to content

Prisvurdering På windy GM 37 hardtopp 1999

Thorlyn

Recommended Posts

hehe jeg skal nok ikke ha de selv.. det er berthon i uk som gjerne vil lette litt på bruktbåtene ;)

fairline kjenner jeg godt til så der har jeg full kontroll :) og 1.4 for en 1998 T37 er way over i pris.. alt for dyrt.. for den prisen snakker vi 06 mod T34 med KAD 300 ved og legge til knappe 100.. ;)

Men og spå markedet iår er ikke lett..

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Yanmar motor med bravo 3x-drev er dyr moro. Ligg unna!

Men det ligger jo en 2000-modell Sealine S41 på finn.no med helt nye Yanmar ZF-drev som det kan se ut som om man får for samme prisen :wink:

Ja du har helt rett Zandra :) Disse yanmarene spiser jo regelrett disse drevene til frokost.. nå var det vist Bravo 2 på denne og den topper 38 knuter så er nok et litt lettere liv pga vekten men ja.. fryktlig dårlig kombo.

Svart (redigert)

Det har hvert veldig mange havarier i denne komboen da yanmarene har alt for nm.. (700nm ca) Men jeg pratet både med windy og tidligere eier i uk og begge bedyrer at det er null problem i denne båten siden den er så lett.. Nå står det BRAVO 2 (som er singelprop) orginalt levert fra Windy den gangen.. og disse tåler vist mer enn bravo 3 duopropp drevene.

Men yanmar har jo kommet med sine egne drev til disse motorene og det skal funke fint :) og de er i tilegg hydrauliske med silkemyke gearskift.. Zandra her inne har byttet til slike på sin S41

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Mine motorer er fra 2000. Gangtid i dag ca 1200 timer.

Svært lettstartede, og uten røyk ved oppstart. Nydelige motorer med behagelig gange og lydnivå.

Drevene har hydraulisk clutch, hvilket gjør dem utrolig behagelig å gire med. de må bare prøves!

Ja. Vi er svært fornøyd med drevene!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...