glalaksen Startet 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2013 Har en iveco 8061SM20 som ikke kommer over 70-75 grader i arbeidstemperatur når vi er ute med den. Når vi ligger og bakker ved kai er den enda lavere. Er dette riktig? Tenker på Yanmaren vår som er nærmest på kokepunktet (satt litt på spissen) Fikk opplyst av selger at marsjfart var på 2100 omdreininger. Er ikke dette også lavt? Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Er vel normalt det? min Sabb-Ford har vel også samme arbeidstemp. men jeg marsjer på 1800-1900 o/min,har vribart propell anlegg Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
kavset Svart 2.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2013 70-75 grader høres litt lavt ut sånn på sjenerell basis, kan jo være noe muffens med termostaten din. Ville tatt en telefon til de som forhandler motoren å spurt før du eventuelt gjør noe inngrep da... :) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2013 Riktig kavset, sjekk med forhandler. Jeg ville også sjekket tempgiveren. Ikke uvanlig at de viser tildels store feil Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ArImI Svart 17.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2013 (redigert) Her er en link til sabb sin nettbutikk, og her kan du laste ned verkstedshåndbok. Der kan du lese at temperaturen ikkje skal være høyere på denne motoren. http://nettbutikk.sabb.no/Dokumenter/contentpg.aspx?zone=8&MenuNode=634987833952277500 Redigert 17.Mai.2013 av ArImI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.