Bitteliten Startet 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2013 Har overatt et slikt familieklenodium. Vet ikke m den starter, men har tenkt å fikse den opp. Den snurrer i hvertfall både oppe og nede Ser ut til at modellnummeret er OJ4OREDD. Serienr G 03BB4140 Noen som har instruksjonsbok eller verkstedsbok til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Jeg har instruksjonsbok til en Evindrude 4.0 HK. Mener at det er samme motor. men med blått deksel. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 (redigert) Her er samme motor. Ett minutt ut i filmen ses en rød plastskrue. Hva er den til? Er det 2% blandingsforhold? Noen som har instruksjonsbok på fil? Noe annet som bør passes på? Redigert 3.Mars.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Jeg hadde en slik motor med blått lokk mange år. En helt uslitelig motor. Synes å huske at den skulle ha 1 % blanding, mer hvis man belastet den tungt skulle blandingen økes. Jeg har brukermanual til denne på hytta. Skal ned der en tur om ikke så lenge. Hvis det ikke haster slik at du må ha manualen med en gang, kan jeg ta den med. Send en IM om det er aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Takk! Ingen hast Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.