Guest Avmønstret# Startet 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2013 Kom over denne løsningen på nett: Kanskje ikke den beste utførelsen men syns egentlig det var en grei løsning. Har planer om badeplattform men en slik enkel løsning som kan heises opp når den ikke er i bruk var jo litt lur. Trenger bare en platting for bading og dusjing, har pr. i dag vanlig stige ned på midten og syns full plattform på begge sider er litt voldsomt. En annen fordel er jo at den kan monteres lavt nok til at den ligger i vannflata når båten ligger stille slik at den er bedre å bade fra for ungene. Under fart så er det jo bare å heise den opp så ligger den ikke og sleper i vannet. Med en utførelse mer i samme farge som skroget så vil den jo ikke se så voldsom ut når den er heist opp heller. Hva syns folket, var dette en yallaløsning eller kan det bli både ok og praktisk? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Jeg lurte litt på hva oppreist badelem var. Bildet forklarte at dette ikke var OT Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 (redigert) Det meste som er nyttig eller praktisk er etter mitt syn OK, dette var helt klart i den kategorien. Et lem som henger er derimot ikke alltid så praktisk... Redigert 3.Mars.2013 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bitteliten Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Det er ikke uvanlig med vippbar badeplatform på trawlere Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 (redigert) Tar til meg at "vippbar badeplattform" kanskje var et bedre ordvalg Jeg får google litt og se på utførelsen hos trawlere. Hva i alle verden kan "vippbar badeplattform" hete på utenlandsk? Må innrømme at jeg ikke vet hva badeplattform er på utenlandsk en gang... Redigert 3.Mars.2013 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Hinged platform for eksempel Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Swim platform virker det som, men lurer på om det egentlig er amerikansk, treffene ser litt "amerikanske" ut. Engelskmennene har vel sikkert et fornemt ord for dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.