Jonas78 Startet 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2013 Hei, fikk akkurat et nyhetsbrev fra Redningsselskapet med en artikkel om kittet som limer alt. (se link http://www.redningsselskapet.no/175135.cms) Er det noen som har erfaringer med dette? Er det smart å ha med i skuten? Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Lady B Svart 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Biltema har noe lignende, men i mindre porsjoner og sannsynligvis lavere pris. Jeg vil tro at all epoxy herder under vann, da herdingen skjer ved en kjemisk reaksjon. Det som er problemet under vann er vedheften. Men dette er ikke noe nytt, ihvertfall! Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Flere leverandører av dette produktet, har brukt dette til ymse nødrep og ja det fungerer bare du får avfettet skikkelig. Jeg har erstattet avbrukket "festeøre" borret hull og gjenget nytt skruefeste en gang for mange år siden, fint som snus. Ble selvfølgelig erstattet av skikkelig del ved første høve men fungerte så lenge d var nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Det er forskjellige fabrikater tilgjengelig, og av egen erfaring vil jeg si at Loctite sitt produkt er blant de beste. I tillegg kommer Loctite sin versjon i en tett plastikk container med lokk, noe som er en klar fordel. Jeg har blant annet brukt den til å henge opp toalettpapir holderen på badet hjemme for å slippe å bore i mosaikken, og holderen brakk mens festet stod igjen etter at guttungen hadde brukt den som "gardintrapp" (ikke spør....) Den "pølsen" som er avbildet i RSS bladet ligner på samme type som de selger på Coop Bygg, og den synes ikke å være like fleksibel å jobbe med eller å ha de samme heft egenskapene som Loctite sin versjon. (Har prøvd den også, og den bestod ikke "3 åring" testen) For ordens skyld: Jeg jobber ikke for Loctite. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Takk for svar. Jeg tror jeg må skaffe meg dette i en eller annen form. Kanskje prøve litt forskjellige typer. Men den fra Coop virker jo bra, både kvalitetsmessig og at den er lett å få tak i. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Lady B Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Har egentlig ikke tenkt på det før, men det er sikkert kjekt å ha ombord! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.