Jump to content

RSS nyhetsbrev om "kittet som limer alt" - erfaringer?

Jonas78

Recommended Posts

Flere leverandører av dette produktet, har brukt dette til ymse nødrep og ja det fungerer bare du får avfettet skikkelig. Jeg har erstattet avbrukket "festeøre" borret hull og gjenget nytt skruefeste en gang for mange år siden, fint som snus. Ble selvfølgelig erstattet av skikkelig del ved første høve men fungerte så lenge d var nødvendig.

Det er forskjellige fabrikater tilgjengelig, og av egen erfaring vil jeg si at Loctite sitt produkt er blant de beste.

I tillegg kommer Loctite sin versjon i en tett plastikk container med lokk, noe som er en klar fordel.

Jeg har blant annet brukt den til å henge opp toalettpapir holderen på badet hjemme for å slippe å bore i mosaikken, og holderen brakk mens festet stod igjen etter at guttungen hadde brukt den som "gardintrapp" (ikke spør....)

Den "pølsen" som er avbildet i RSS bladet ligner på samme type som de selger på Coop Bygg, og den synes ikke å være like fleksibel å jobbe med eller å ha de samme heft egenskapene som Loctite sin versjon.

(Har prøvd den også, og den bestod ikke "3 åring" testen)

For ordens skyld:

Jeg jobber ikke for Loctite. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...