HÃ¥vard Sande Startet 3.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2013 hei :) har hatt snekken min i snart 2 år no, og eg lurer på ka merke det er?, noen som vet?+ den er ca 21 fot Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 ombygd sjømann 22? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Lurer på om det kan være en veldig tidlig Sagen Båt Sitér dette innlegget Link to post
HÃ¥vard Sande Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 jaa ligner litt på en sagen båt, etter det eg fann på google. tror ikkje det er en ombyggd sjøman etter mit syn :) :) Sitér dette innlegget Link to post
HÃ¥vard Sande Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 den er til salgs fresten :) møre å romsdal Sitér dette innlegget Link to post
wd200s Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 okay det er definitivt ikke en sjømann når jeg ser bildet i denne størelsen. men er litt enig i sagen, ganske likt skrog Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 tror ikke den er ombygd da det ligger ein helt lik båt her i Florø, samme styrehus og alt. Sitér dette innlegget Link to post
HÃ¥vard Sande Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 hmmmm er litt i tvil eg og om den er ombyggd.... hadde våre kjekt og vist hvilken båt det var:) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Desse har eg sett mange av her i området, eg er ikka kar om å huske navnet akkurat nå men er noe lokalproduserte greier Sitér dette innlegget Link to post
HÃ¥vard Sande Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 jaaa:) du må seie frå vist du kommer på det :) Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Kan det være ei Myra snekke som hette Nordfjord? Sitér dette innlegget Link to post
HÃ¥vard Sande Svart 5.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 finner ingen bilder av ein sann snekke du meiner . har du en link??:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.