Jump to content

Male på Bunnstoff i kaldere enn 10+?hvor lenge?

freeatlast

Recommended Posts

Stemmer at om du søker på selvpolerende bunnstoff så kommer bunnstoffet til Biltema opp.

Men det er IKKE selvpolerende. står heller ikke noen plass at det er.

Det står at det er ett Hardt bunnstoff.

Som er overmal på fleste bunnstoffer på markedet,både Harde og selvpolerende.

http://biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/Bunnstoff-363490/

Er ikke verdens undergang derimot en fordel å ha ett lag med hardt bunnstoff.

Du kan da til neste år legge ett lag med Selvpolerende i en annen farge utenpå.

deretter er det bare å flekke.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

"Stemmer at om du søker på selvpolerende bunnstoff så kommer bunnstoffet til Biltema opp.

Men det er IKKE selvpolerende. står heller ikke noen plass at det er."

de har det hvertfall,må være en feil på nettsiden...jeg sitter med samme boksen forran meg med det står "anti-foulding"på den,første som står bak...Selvpolerende kobberoksiditeret bunnstoff

jeg trodde alle visste at biltema hadde dette...det står jo i alle tester hver gang

http://www.seilas.no/wip4/detail_print.epl?id=1288624

Redigert av freeatlast (see edit history)

Ja nåmå vi snart bli ferdige med denne diskusjonen, hva Biltema har eller ikke har hatt før, så har de ihvertfall pr mars 2013 selvpolerende bunnstoff. Som freeatlast så riktig sier så står det svart på hvitt bak på boksen. Selvpolerende.

Det er ikke det samme bunnstoffet som vises på linken til Mariel,på den selvpolerende står det: Anti Fouling,se linken til seilas.

Sorry

Da er det feil på siden til BT.

Når jeg søkte selvpolerende kom produktet i linken min opp.

Godt å vite. Har siden Seajet var ett billig merke brukt dette. Nå har Seajet mer eller mindre priset seg ut av min lommebok. Derfor på tide å prøve noe nytt.

Kanskje Biltema i år?

Når det gjelder temprartur ved påføring, hadde jeg ikke brydd meg så mye om gradene som står på boksen.

De indikerer vel kun tørketid ved de forskjellige tempraturene, gjelder i allefall det harde bunnstoffet som jeg linket ti.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...