Stephan Startet 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2013 Jeg er på jakt etter klinkenagler i aluminium. Ikke popnagler, men slike som man trer gjennom og banker flate i enden så det dannes en flens. Noen som vet hvor jeg får slikt? Jeg har prøvd Biltema, Clas Ohlson, Maritim, Jernia ... Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Kan jeg være så freidig og spørre hvorfor du ikke vil bruke pop-nagler, de finnes jo for de fleste behov(lange, korte, tykke, tynne, tette, åpne osv). Googler du aluminum/aluminium rivets så finner du nok det du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 4.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 (redigert) Tingstad har, tror jeg. Er det slike du skal ha?: http://www.tingstad.no/default.asp?menu=174&view=cat/default&NK=01151200 Redigert 4.Mars.2013 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2013 Takk, dvil. Akkurat hva jeg er ute etter. Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.