bliss X Startet 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2005 (redigert) Tar opp dette igjen da det skle litt ut i forrige runde: Noen som kjenner til småbåtutvalget, hva de driver med, hva slags mandat de har og hvordan de er sammensatt? Ordet dukker stadig opp i avisartikler o.l. som omhandler fritidsbåt saker, men det er veldig lite av informasjon å finne om dette utvalget. Redigert 23.Februar.2005 av Lasse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Tar opp dette igjen da det skle litt ut i forrige runde: Noen som kjenner til småbåtutvalget, hva de driver med, hva slags mandat de har og hvordan de er sammensatt? Ja, det er det sikkert noen som har. Blant andre jeg.... Det er et utvalg opprettet av Oslo kommunestyre (vel formannskapet) i 1992 og skal være et rådgivende organ for kommunen og ivareta kontakten med båtforeningene i kommunen. Her er en link til kommunens informasjon: http://www.oslo.kommune.no/dok/felles/publ...asp#P1668_72704 Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Ja, det er det sikkert noen som har. Blant andre jeg.... Det er et utvalg opprettet av Oslo kommunestyre (vel formannskapet) i 1992 og skal være et rådgivende organ for kommunen og ivareta kontakten med båtforeningene i kommunen. Her er en link til kommunens informasjon: http://www.oslo.kommune.no/dok/felles/publ...asp#P1668_72704 Vet du om det finnes møtereferater o.l på nett fra småbåtutvalget? Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Vet du om det finnes møtereferater o.l på nett fra småbåtutvalget?Tja, si det? Dersom dette utvalget hadde vært i "min" kommune (Skedsmo) så hadde svaret vært "Ja". Derfor går jeg ut fra at Oslo kommune også har sine offisielle møtereferater tilgjengelig på nett. Antar at du må lete litt hos Oslo kommune, utvalg, møter etc.. :-) "siste-vara-politiker".... Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Hei Lasse! Dersom du prøver denne linken ( http://www.sak.oslo.kommune.no/sru/ ), deretter velger "søk" og så skriver "småbåtutvalget", så får du diverse saker og vedtak som dette utvalget har håndtert. Generelt skrevet kan vi si at det er forskrifter, reguleringer, godkjenning av båtforeningers avtaler med kommunen etc. I hovedsak skal dette utvalget se til at de kommunale områdene som leies bort til båtforeningene har en 0-profitt drift. I praksis tror jeg at dette har funket bra, da i det hittils har vært et greitt nivå på leiepriser, krav om reguleringer etc. fra kommunen. Men, her finner du i alle fall saker etc (fra -92 tror jeg det er). De aller nyeste er ennå ikke "på nett" da det vistnok skal skiftes system.... eller hva vet jeg?? siste-vara-politiker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.