Geirh Startet 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2013 Hørt mye bra om Autoglymproduktet så i år tenkte jeg at det skulle prøves på båten men hvor finner jeg det på mørekanten? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 (redigert) Her er det Mekonomen som er forhandler ( Stavanger-området ), så hvis du hae en slik i nærheten så har de nok Autoglym der. Redigert 5.Mars.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Her jeg bor på Skjetten på Østlandet, for du produktene hos Jernia og i NAF-butikkene. Slike butikker har du vel i Ålesund også, og utvalget burde vel være det samme? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jens_P Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 (redigert) Dette et av varemerkene til Krefting AS. Under Kunder ser flere store forhandlere listet opp. (Har ingen tilknytning til firmaet.) Redigert 5.Mars.2013 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Kiekhaefer Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Jeg mener Bilextra har dette i sitt sortiment. Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Inbiller meg å ha sett det hos Pekas i Dragsund for ett par år siden????? (muligens Cash & carry)? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Jeg har det for meg at jeg har møtt trådstarter her på fjorden, så da er vel butikker her i Ålesundsområdet aktuelle.. Båten står vel på land hos Remvik og Standal nå, men med hjemmehavn i Sula, visavi Gåsholmen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.