PanPan Svart 28.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2003 En ting til. Du sier at du foretrekker et skrog bygget i glassfiberarmert polyester. Likevel løfter du Divinycell nærmest opp i skyene og hakker på meg som sier stygge ting om Divinycell. Sier du ikke i mot deg selv nå, eller har du en grei forklaring her? Du skryter av det, men ikke tale om at du vil ha skummet i din egen båt enda det gir deg en lettere og sterkere konstruksjon. God dag mann - økseskaft! Lotus: Er det ikke grenser for hva du kan finne på av rot og tøys? En grei forklaring? Det må vel være at jeg desverre har forsøkt å komme med saklig informasjon til innlegg du har hatt. Du leser det du vil se, og påstår hva du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 28.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2003 Snakket du med Øyvind i Columbie klubben eller: Baat-Guru ? MVH Suzuki Fikk desverre ikke tak i navnet på mannen, men fant telefonnummer i gammel utgave av Praktisk Båtliv. Hadde en hyggelig båtprat, og nå går det vel mot medlemskap! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 28.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2003 :yesnod: Begynner å bli riktig underholdende dette nå. (Lotus og Panpan) Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 28.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2003 Enig, Jonny. Etter förste omgang vil jeg si stillingen er 1-0 til Lotus. Ting kan fort endre seg i andre omgang dersom PanPan kommer med saklig opp-backing av sine påstander. Fölg med etter pausen.... :lol: I fullt alvor - det er belærende å fölge denne diskusjonen, men dokumentering av påstander er et must ellers kan man jo bare slenge ut hva man vil. Og.... saklighet er en dyd.... Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.