Jump to content

Balsasandwich

Sebaldus

Recommended Posts

En ting til. Du sier at du foretrekker et skrog bygget i glassfiberarmert polyester. Likevel løfter du Divinycell nærmest opp i skyene og hakker på meg som sier stygge ting om Divinycell. Sier du ikke i mot deg selv nå, eller har du en grei forklaring her?

Du skryter av det, men ikke tale om at du vil ha skummet i din egen båt enda det gir deg en lettere og sterkere konstruksjon. God dag mann - økseskaft!

Lotus: Er det ikke grenser for hva du kan finne på av  rot og tøys?

En grei forklaring? Det må vel være at jeg desverre har forsøkt å komme med saklig informasjon til innlegg du har hatt. Du leser det du vil se, og påstår hva du vil.

Enig, Jonny.  Etter förste omgang vil jeg si stillingen er 1-0 til Lotus.  Ting kan fort endre seg i andre omgang dersom PanPan kommer med saklig opp-backing av sine påstander.  Fölg med etter pausen.... :lol: :lol:

I fullt alvor - det er belærende å fölge denne diskusjonen,  men dokumentering av påstander er et must ellers kan man jo bare slenge ut hva man vil.  Og.... saklighet er en dyd....

Kåre

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...