ter-av Startet 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2013 Volvo Penta får fort mye pepper. Derfor synes jeg det er flott å kunne fortelle om et svært positivt tiltak av Volvo Penta Center/ Ragnar Ringstad AS i Fredrikstad. Jeg innrømmer det gjerne: terskelen for å skru på det grønne monsteret har vært høy. Men kurset vi ble invitert til i Fredrikstad har gitt meg nytt håp :) En ting er å studere manualene og krabbe rundt i et trangt motorrom. Langt bedre er det å få fagfolk til å demonstrere og orientere med en motor som kan studeres fra alle vinkler. Vi var 10-12 på kurset som var åpent for alle interesserte. Meget lærerikt! Noen få videoglimt på MorMajor-bloggen. Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bonus Svart 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Jepp, dette kurset var veldig bra! Dyktige mekanikere som villig delte sin kunnskap og erfaring med oss. Svarte på alle tenkelige og utenkelige spørsmål og lot oss teste og prøve ut utstyret. I flere timer! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Fantastisk godt tiltak! Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Det er jo supert! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Thorlyn Svart 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 (redigert) De var vel mektig lei av alle banale spørsmål om ting hele tiden Tenk bare på hvor mye mindre mas de nå vil få Hehe Kjempe tiltak fra Ragnar Ringstad.. var nok et meget smart trekk av de dette I en heller stille bransje om dagen er KUNDESERVICE alfa omega.. slike tiltak får lysten tilbake og man føler straks et helt annet forhold til sin VP forhandler.. Jeg håper andre tar dette til etterfølgelse dette er også med på og ta vekk det kanskje mystiske rundt sine grønne i kjellærn.. og man får itilegg større forståelse for dems arbeid ved servicer osv. Ps håper folk ser humoren i det Redigert 6.Mars.2013 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.