Fjordling_17 Startet 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2013 Har sjekket opp med aktuelle marinaer i Bergen, vil leie en ok båtplass på helårsbasis. Men er enten fullt eller så er prisene (innskudd mm.) for høye. Har hatt annonse på finn et par uker uten en eneste respons. Gjelder en båt med bredde 210cm. Noen som har tips evt. kontakter som har en plass fra strekningen sentrum til Dolviken? Sitér dette innlegget Link to post
Eivind. Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Det er nokk muligheter om du kommer deg ut av Bergen. Askøy, Sotra. Jeg hadde båten min ute på Askøy. Det fungerte fint selv om jeg bodde i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Har som regel ledige plasser i Elsero, eller som foreslått Askøy/Sotra. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
KARILLA Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Ser ut spm om det burde ordne seg greit iht Finn.no http://www.finn.no/finn/boat/dock/result?sort=1&areaId=20013 Lykke til Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Ida Marie III Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 En båt med bare 210 i bredde tror jeg ganske sikkert vi kan skaffe plass til her i Florvåg Båtforening helt sør på Askøy. Ring 90866636. Poengter størrelsen på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordling_17 Svart 7.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Er innom Finn daglig, men ikke så mye der som er mulig å få tak som passer. Har satt et tak på 10-11 tusen pr år. Synes det er nok for en 17 foter :-) Samtidig er det noe med reisetiden for å ta seg en ettermiddagstur. Har sett på Elsero og, men ligger litt for værutsatt for sjø. Ellers lange ventelister rundt omkring! Ida Marie III: Takker for tips, den slags jeg var ute etter siden jeg startet tråden her! Florvåg Båtforening er jo ikke så langt unna heller. Tar gjerne imot flere tips hvis noen har! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Har du forsøkt Kjapp Marina? Tlf 55 12 46 40 eller 909 33 153. Dog er det en eksklusiv havn med egen honneurbrygge. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
grawis Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Sjekk denne, ny båtplass utenfor BI like innenfor Puddefjordsbrua. Skulle være i tråd med kravene dine. http://fs12.formsite.com/arenum/form23/index.html Sitér dette innlegget Link to post
TommyG Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Kanskje du kan finne noe på denne facebookgruppen https://www.facebook.com/Ledigbatplass?ref=tn_tnmn Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 Er innom Finn daglig, men ikke så mye der som er mulig å få tak som passer. Har satt et tak på 10-11 tusen pr år. Synes det er nok for en 17 foter :-) Samtidig er det noe med reisetiden En 17 foter koster knapt 3000 tusen i året her i Florvåg båtforening, 500 kr ekstra for å stå på land om vinteren... bare til orientering.. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordling_17 Svart 9.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Da har jeg fått navnet mitt på ventelisten på Florvåg båtforening! Så får vi krysse fingrene! Takker for hjelp Ida Marie III! Flott havn! Skulle ikke Fjordlingen få plass der, så er jeg fortsatt intresert i tips. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 (redigert) Der jeg leide båtpalss i fjor er det kanskje plass. Her er en annonse for den plassen: http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=39795389 Redigert 9.Mars.2013 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Har du forsøkt Kjapp Marina? Tlf 55 12 46 40 eller 909 33 153. Dog er det en eksklusiv havn med egen honneurbrygge. Er vi blitt så gammel ??? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Nei, bare bryggen heter så, av hensyn til de eleverte nobiliteter som huserer der med sine skinnende fartøy. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.