Jump to content

Hjelp til identifisering av Selco, kjøpe eller ikkje?

Agrostar

Recommended Posts

Kom over ein båt som ikkje låg so langt ifra meg, er ein Selco rundt 70 vistnok. Han hadde kjøpt den for eindel år sidan med ein Yamaha 40hk som stod på, prøvekøyrd den, for so å montere motoren på ein annan båt. So båten har ikkje vore i bruk mens han har hatt den. Han sa den var utan sprekker eller skadar. Det hadde visst vore kalesje på den, men det var visst berre i vegen so vart teke vekk. Utifra bilda klarar eg ikkje å identifisere båten, men eg har heller ikkje so mykje peiling på båt. Derfor spør eg da om hjelp her om dette er ein båt å ha eller ikkje. Eg skulle få den for 2000 og tenkte bruke den kun til råning i fjorden her nokon gonger om sommaren. Me har ikkje båtplass, so den blir teken opp og ned kvar gong med bilhengar. Det stod vist også Yamaha styring på den, noko som kun passa til Yamaha?

Link til båten

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39426218

den røde? Er vel Selco 15 og ikke 17 fot som angitt. For 2000,- så burde den være et greit kjøp, men du må jo legge litt kroner og timer i den for å få den ship shape.

Med styring, mener du ratt/styrekabel eller gass/girkontroll? Styrekabel bør passe andre motorer

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...