Sjeldenutpå Startet 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2013 Dette var ein av dei overskriftene som var vanskelig å få med nok.... Eg skal forsøke å reparere ein JRC1500 Radar frå 2006 . Kabelen bak på innedel er slitt ut av pluggen. Kablene er orginalt loddet fast på baksiden av pinnene inni pluggen, så det er smal sak å fikse det med nye loddinger. Men det er berre litt over halvparten av kablane som har ein liten stubb igjen slik at eg kan sjå kva kabel som stod hvor. Iallefall tre kabler er heilt umulig å anslå hvilken pinn de skal på . Finnes det mulighet å finne koblingsskjema til slik ? Eller om nokon har samme radar som har lyst å hjelpe ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Eureka Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 er det den du skulle selge? Husker du vi utvekslet noen ord om JRC på IM og at jeg ikke fikk liv i min?? -var i båten i dag, trykket på en knapp i noen sekunder og så ble det jommensnurremeg lys i knappene. Og etter et drøyt minutt ble det liv på skjermen også!! Men ikke har jeg peiling på hvordan jeg bruker den, og noen "off" knap er det jo ikke. Og hvor lå bruksanviningen? - jo, på nattbordet hjemme. litt ot, men om JRC1000 og 1500 har samme plugg så skal jeg forsøke å ordne et bilde i morgen. Såfremt jeg ikke må ødlegge noe for å komme til baksiden av pluggen. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Bilder tatt av brukerhåndboka. Vet ikke om de er så mye til hjelp og om de kan tolkes til å løse problemet ditt. Det er vel også to kabler? Hvilken vil du ha bilde av, om jeg får til det? - det ser ut som om det er samme opplegget for både JRC1000 og 1500. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2013 er det den du skulle selge? Nei dete er ein 1500, eg tenkte selge ein 1000. De har ikkje samme kabler. De er like og passer i pluggene på skjermene. Men innvendig er det andre farger osv... Takker for bilder !! Eg har glemt ut eg har manual. Kanskje det står hvilke pinner i pluggen som er hvilket nr Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.