Eivind. Startet 8.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2013 Hei. Jeg bestemte meg for litt siden å sy om samtlige puter i min Alo Mikkel 30. Det var til sammen 19 puter. Først fikk jeg lyst å prøve dette selv. men slo det raskt fra meg. Jeg var i kontakt med flere forhandlere ang pris. Fikk mange tilbud hvor det dyreste var 26800 kr+ stoff og materiell. Til slutt fikk jeg høre fra en i havna om en kar som gjorde dette. Jeg tok kontakt, og han tok arbeidet. Var veldig spent siden jeg ikke kjente han, pluss at han gjorde dette på hobby basis. Jeg spørte om pris ved levering.. Fikk til svar at han var billig og han vist ikke hvor lang tid og pris. Etter 1 uke fikk jeg samtlige puter tilbake! Til en svært billig pris! Og ikke minst svært bra arbeid og resultat! Drøbak. Skriv melding til meg eller ring på 91396233 om noen har spørsmål ang arbeidet, valg av stoff eller hvem jeg kontaktet ang pris. Vil ikke henge ut bedrifter offentlig. God helg. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Det er ikke å henge ut en bedrift å oppgi pristilbud du har fått fra dem. Når det er sagt så er det ikke unaturlig at prisen fra en som har dette som hobby er lavere enn profesjonelle som har dette som levebrød. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Ut på tur Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Oi, fikk tilbake nye puter etter 1 uke, av en som gjør dette på hobbybasis! Wow, jeg trakk om alle putene til vår Bav 38 i høst, ved siden av jobb osv, og det tok mye lenger tid enn 1 uke ja. Han må ha sydd non-stop. Imponerende! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 Hvor billig er billig Eivind? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.