Jump to content

Nye puter i båt! Billig!

Eivind.

Recommended Posts

Hei. Jeg bestemte meg for litt siden å sy om samtlige puter i min Alo Mikkel 30. Det var til sammen 19 puter. Først fikk jeg lyst å prøve dette selv. men slo det raskt fra meg. Jeg var i kontakt med flere forhandlere ang pris. Fikk mange tilbud hvor det dyreste var 26800 kr+ stoff og materiell. Til slutt fikk jeg høre fra en i havna om en kar som gjorde dette. Jeg tok kontakt, og han tok arbeidet. Var veldig spent siden jeg ikke kjente han, pluss at han gjorde dette på hobby basis. Jeg spørte om pris ved levering.. Fikk til svar at han var billig og han vist ikke hvor lang tid og pris. Etter 1 uke fikk jeg samtlige puter tilbake! Til en svært billig pris! Og ikke minst svært bra arbeid og resultat! Drøbak. Skriv melding til meg eller ring på 91396233 om noen har spørsmål ang arbeidet, valg av stoff eller hvem jeg kontaktet ang pris. Vil ikke henge ut bedrifter offentlig. God helg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...