Diddn Startet 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2013 Som tittelen sier så vil ikke startapparatet på min Johnson 4,5 hk spole inn igjen snoren eller gå ut av inngrep på svinghjul. Den må dyttes ut av inngrep for hånd. Jeg har tatt fra hverandre apparatet smurt med grease og satt sammen igjen. Resultatet er det samme som før.Startapparatet spoler snoren litt inn igjen hvis jeg hjelper det litt, men dette er når snoren er omtrent helt ute. Startapparatet går også tregt rundt. Jeg lurer på om det bare er at jeg må stramme fjæren? Da jeg hadde fra hverandre apparatet gikk fjæren lett rundt.Noen som har en ide eller vet hva dette kan skyldes og hva jeg evt kan gjøre for å få løst problemet? Takker så mye for svar på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 9.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 stram først fjæren til startsnor,pass på at ikke snora er flisete da går den tregt.er det ikke en liten fjør på innslaget som kan bøyes litt på ,så den ikke er i inngrep Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 9.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2013 (redigert) Har nesten klart å få det til, jeg mangler bare å få strammet fjæren skikkelig, ellers fungerer det som det skal. Nå går startapparatet ut av inngrep og det spoler seg inn igjen men sakte og innimellom hurtig, så da er det vel bare litt stramming av fjæren som må til. Redigert 9.Mars.2013 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.