Knuttl Startet 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2013 HeiSkall bunn smøre selby 27 fot .finnes jo 100 forskjellige produkter, må jo bruke selvpolerende bunnstoff men hva slags merke kan dere anbefale Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Hei og velkommen til forumet. Eg bruker bunnstoff fra biltema og maritim, er fornøyd. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Link Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Bruker Maritim sitt og er kjempe fornøyd med det! Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Knuttl Svart 10.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Takk torbi må du bunnsmøre hvert år da? eller holder det med an hvert år Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Eg pleier å gjøre hvertår , kan hende biltemas sin bunnstoff er litt tykk, hell litt White sprite og rør godt før du maler. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
index Svart 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2013 Biltemas er ikke selvpolerende. Jeg bruker Jotun, Hempel eller Seajet, alt etter som hva jeg kommer over. Synes alle fungerer helt OK. jeg har båten ute hele året, og pleier å ta den opp hvert annet år. Da flekker jeg der bunnstoffet er slitt og lar resten være. Selvpolerende virker så lenge det er stoff igjen, så nytt strøk hvert år er bortkastet og bygger kun opp unødvendig tykke lag. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.