Astor Startet 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2005 (redigert) Til helgen legger jeg ny benkeplate i pentry. Jeg skjærer ut til vask, kraner og kokeapparat. For å få et tilfredtillende støtte til kokeapparatet ønsker jeg et rustfritt oppheng som apparatet kan stå i. En bunn med kanter rundt på 3 sider er det jeg trenger. En blikkenslager eller ..? Hvem i Oslo-området lager slike på mål? Redigert 23.Februar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Verrie Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Mulig jeg misforstår deg, men ser du for deg krengekokeapparat, så sett skrue i hver side, som deretter skal kvile på 2 trekanter, med nedfals for nevnte skruer. Skruene får du hvorsomhelst, mens platene får du tilvirket hos blikkenslager, hvis du ikke kjøper ferdige fra eksempelvis Maritim. Dersom du skal ha fast, er nok blikkenslager det aller beste da jeg ikke foreløpig har sett slike for normalsalg? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Mulig jeg misforstår deg, men ser du for deg krengekokeapparat, så sett skrue i hver side, som deretter skal kvile på 2 trekanter, med nedfals for nevnte skruer. Skruene får du hvorsomhelst, mens platene får du tilvirket hos blikkenslager, hvis du ikke kjøper ferdige fra eksempelvis Maritim. Dersom du skal ha fast, er nok blikkenslager det aller beste da jeg ikke foreløpig har sett slike for normalsalg? <{POST_SNAPBACK}> Jeg skal ha en fast bunn med sidevegger. Rett og slett for å ha noe å sette kokeapparatet på. Blikkenslager er vel tingen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Verrie Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Blikkenslager er vel tingen. <{POST_SNAPBACK}> Enig ! Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Trenger du tynne polerte rustfrie plater til prosjektet har jeg noen du bare kan komme og hente. Ca 30 x 90cm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.