HansT Startet 11.Mars.2013 Del på Facebook Startet 11.Mars.2013 Hei. Er det noen som har en formening om hvor høyt jeg burde montere plattformen på min Risør27? Plattformen er den største 2 delte til båtsystem. Er kanskje noen her som har en Risør som kanskje har mulighet til å måle sin? Mvh Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Har ikke Risør, men jeg monterte min plattform 15cm over vannlinjen og det ble alt for lite! Ville gått for minimum 25 cm! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
HansT Svart 11.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Takker for svar. 15 ble for lavt ja,blei litt usikker på dette da båten graver seg godt ned når jeg drar på litt. Men da har jeg notert meg min.25 så langt. :-) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Jeg har stor flaps, så den graver seg egentlig ikke så veldig mye ned. men bare ferielast og familien ombord senker vannlinjen med 10-12cm akterut, og når jeg da får opp farten så går den under. Veldig dumt om man vil ha ankerkasse eller jolle bakpå der. Så hvis den graver seg mye ned ville jeg kanskje vurdert opp mot 30cm. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bearded Beast Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 30 cm, høres mer ut som balkong enn badeplattform. Hva kan man bruke noe sånt til Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Ca. 25 cm er bra. Mye bedre med litt for høyt enn for lavt. Er no dritt når sjøen slår over...! Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Ca. 25 cm er bra. Mye bedre med litt for høyt enn for lavt. Er no dritt når sjøen slår over...! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Mars.2013 Del på Facebook Svart 11.Mars.2013 Det kommer jo heilt an på hva den skal brukes til. Om en tenker en skal komme seg oppå den fra sjøen elr bare til å lagre ting på og tråkke på den ved påstigning fra brygge. En badeplattform er ideelt sett plassert så lavt som mulig. Om en trenger hyller å lagre ting på så er det jo sjølvsagt tvert imot Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 12.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2013 Takker for svar. Var og målte litt på båten i dag,ser ut som mellom 25 og 30 cm kan bli bra. Så da får jeg bare håpe at den ikke tar så mye nedi sjøen når jeg gir på litt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.