Jump to content

Hvor er det billigst Markilux 37 og kalesjeutstyr?

Jan E.

Recommended Posts

Billigst er det å kjøpe fra England eller USA.

Jeg kjøpte fra et firma Pointnorth i England og prisene der er mye lavere enn i Norge.

De har duk med pu coating i de fleste farger, som tilsvarer markilux og de har det meste til å sy kalesje.

Glidelås, knapper, seeming tape, sytråd, hem, materiale til vindu etc.

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Har dratt rundt å sett på rimelig mange prøver. Og alle sier det er samme som Markilux sin. Men når en tar på det kjenner en en del forskjeller. Har også snakket med mange seilmakere som fører mye forskjellig. Og alle har til nå sagt "gå for Markilux". Så da er jeg skeptisk til å bestille "tilsvarende" fra utlandet. Men om de har billig Markilux, så har jeg ingen problemer å bestille fra utlandet. Skal sjekke litt opp der.

Den til 220 var hos Seaside. Ser det ikke står Nkr bak, men kun symbolet. Så kanskje det er snakk om svenske kroner? Men da blir det jo en enda bedre deal. Spesielt om en kan hente over grensen. :smiley:

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...