Jan E. Startet 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2013 Noen som kanskje fikk med seg om det var noen med gode priser på messa? Skal kjøpe, og sy selv. Og har funnet alt fra 480kr til 220kr /m. (1,4m bredde). Noen som har kommet over bedre priser på Markilux 37? Og eventuelt hvem som har stort utvalg i glidelåser, knapper, og utstyr til fornuftig pris? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Popeye83 Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Hei, jeg skal også ha en del meter med Markilux 37. Det billigste jeg har funnet er til 259kr/m hos Seasea.no. Hvor fant du det til 220kr/m? Glidelås har jeg kjøpt en del av hos Hjertmans.se. Sender de med brevpost blir ikke frakten mye og du slipper toll om du har flaks. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Billigst er det å kjøpe fra England eller USA. Jeg kjøpte fra et firma Pointnorth i England og prisene der er mye lavere enn i Norge. De har duk med pu coating i de fleste farger, som tilsvarer markilux og de har det meste til å sy kalesje. Glidelås, knapper, seeming tape, sytråd, hem, materiale til vindu etc. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Jan E. Svart 14.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 Har dratt rundt å sett på rimelig mange prøver. Og alle sier det er samme som Markilux sin. Men når en tar på det kjenner en en del forskjeller. Har også snakket med mange seilmakere som fører mye forskjellig. Og alle har til nå sagt "gå for Markilux". Så da er jeg skeptisk til å bestille "tilsvarende" fra utlandet. Men om de har billig Markilux, så har jeg ingen problemer å bestille fra utlandet. Skal sjekke litt opp der. Den til 220 var hos Seaside. Ser det ikke står Nkr bak, men kun symbolet. Så kanskje det er snakk om svenske kroner? Men da blir det jo en enda bedre deal. Spesielt om en kan hente over grensen. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.