Eureka Startet 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2013 Etter å ha fulgt Hamnen.se sitt nettv fra båtmesse i Sverige, så ble jeg klar over hva som skjer på ekkoloddfronten. Vurderer å gå til anskaffelse av ekkolodd da det nok vil være, med dagens tekonologi, en kjempe underholdningsfaktor på sjøen men selvfølgelig meget nyttig både til fiske og navigasjon inn i ukjent farvann. Hummingbird har kommet med 360 graders ekkolodd med 90m i diameter. Bildene er jo helt utrolige. -Nå har jeg ikke noen stor erfaring med ekkolodd, men dette er overbevisende! Etter min oppfatting, er det god grunn til å la være å kjøpe noe brukt på finn eller noe som skal tømmes fra hyllene. Isåfall må det være svinbillig. Er det noen som har erfart de nye ekkoloddene? http://www.humminbird.com/360Imaging/ Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 (redigert) Nei men i all reklame der en ser noe av verdi snakker vi dybder på 5-12 meter. En vits spør du meg, en kan nesten likegodt bare kikke over ripa Redigert 11.Mars.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 -stemmer det, Sula er jo kjent for krystallklart vann. :) Mulig det er begrensninger jeg ikke har sett. Jeg har ikke gått veldig grundig inn i dette, men det må da bli utrolig underholdende. Å se på en kartplotter er ikke så veldig underholdende, radarbilde er litt mere gøy, moderne ekkolodd må jo være toppen av underholdning underveis. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 ja skulle mene på det, iallefall på denne tiden av året. Men en kan sikkert se mye rart i brosundet med en slikt Sitér dette innlegget Link to post
sluggern Svart 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 Ta en kikk på dette i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.