Jump to content

Hummingbird med 360grader ekkolodd

Eureka

Recommended Posts

Etter å ha fulgt Hamnen.se sitt nettv fra båtmesse i Sverige, så ble jeg klar over hva som skjer på ekkoloddfronten. Vurderer å gå til anskaffelse av ekkolodd da det nok vil være, med dagens tekonologi, en kjempe underholdningsfaktor på sjøen men selvfølgelig meget nyttig både til fiske og navigasjon inn i ukjent farvann.

Hummingbird har kommet med 360 graders ekkolodd med 90m i diameter. Bildene er jo helt utrolige. -Nå har jeg ikke noen stor erfaring med ekkolodd, men dette er overbevisende!

Etter min oppfatting, er det god grunn til å la være å kjøpe noe brukt på finn eller noe som skal tømmes fra hyllene. Isåfall må det være svinbillig.

Er det noen som har erfart de nye ekkoloddene?

http://www.humminbird.com/360Imaging/

-stemmer det, Sula er jo kjent for krystallklart vann. :)

Mulig det er begrensninger jeg ikke har sett. Jeg har ikke gått veldig grundig inn i dette, men det må da bli utrolig underholdende. Å se på en kartplotter er ikke så veldig underholdende, radarbilde er litt mere gøy, moderne ekkolodd må jo være toppen av underholdning underveis.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...