KAVALER Startet 11.Mars.2013 Del på Facebook Startet 11.Mars.2013 hei er på jakt etter en ok hytte båt og mine ønsker er som følger... 1) stort akterdekk 2) den må ikke være høy på overbygget pga litt utsatte kaiforhold (spesielt vind) 3) motor må være plasert under dørk på dekk og ikke i kabin 4) motor størelse fra 100-150hk disel helst uten turbo og intercoler 5) fart fra 14-20knop 6) fast aksel 7)moderat disel forbruk 8) pris fra 0-350000 9)fra 27-32 fot Dette er kriterier jeg nå har lagt til grunnd når vi nå skal kjøpe ny båt og det er et merke som stadig utpeker seg Halco 29 Økonomi. er jeg helt på jordet hær eller finnes det noen flere forslag til annet båt merke jeg ikke har lagt merke til.?? har ikke erfaring med Halco29 så alle synspunkter +- blir motatt med stor taknemelighet Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 12.Mars.2013 Del på Facebook Svart 12.Mars.2013 Halco 29 er vel kjent som en god sjøbåt. Det er dog stor variasjon av teknisk stand og utforming da mange er hjemmesnekret. Akterdekket bør være selvlensende og salongen bør være opphøyd slik at folk kan se ut. Anbefaler og å ta med kyndig hjelp hvis du finner noe av interesse. Vil tro at det dukker opp en del aktuelle båter utover våren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.