ut mot havet Startet 13.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2013 Har ein Ford Mermaid 2722 i Halcoen min, den er montert med forholdsvis stor helling noko som medfører at eg ikkje klarer å få opp all motorolje. Denne motoren har ein oljesump på litt over 9 liter, eg får berre pumpa opp ca 5 liter av desse. Er det nokon som har forslag til løsning for å få opp meir av oljen? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2013 Bruk stivt sugerør ned i peilepinnehullet og "jobb" det bakover. Eg fikk 10 liter ut av ein motor som eieren aldri hadde fått meir en 6-7 liter ut av. Litt flaks med vridning av sugerøret ned i hullet kan hjelpe. Ellers er løsningen å kjøre kortere intervaller på oljeskift, og skifte det man får til. Det kan også hende at det ligger en del olje i kjøler og filter? Eller kommer det i tilleg til de 9 literene ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ut mot havet Svart 13.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2013 Det ligg nok eit par liter i kjølere og filter så kanskje det ikkje er så mykje som mangler. Eg forsøkte med ei vakumpumpe og eit tynt rør gjennom peilerøret men det vart ingen suksess. Eg skifter olje før opptak om hausten og ein gang om sommaren kanskje det er tilstrekkeleg. Det vert ikkje mange timane gangtid mellom oljeskifta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.