Jump to content

Skorgenes Bahama - Hva synes du?


BingoBonzo

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

Skorgenes skulle da ikke ha bahamaen utstilt på sjøen for alle messa.De skulle ha en sonic 395... og alle som er litt sjøvandt ,kunne jo se at heile fjorden var dekket i is,så da ble det komplikasjoner for stakkarne( ganske så unødvendig å være små spydig om det, da man... )

 

Ellers så har jeg fakstik vert så heldig å få se bahamaen! Den er virkelig bare heilt RÅ!!

Det er et heilt nytt skrog, med nye virkelig skarpe linjer, ligge stol som kan draes opp slik at du ligger i strøm form med vinduet mot havflaten(vinduet kommer dypt inn i skroget... )linjene er bare så sinnsykt perverse!

enormt god plass ,og den er veldig veldig luksuriøs! kjempe mye pantry plass .... og ja,vel...jeg kan ikke si mer enn at det er den fineste båten jeg har sett i heile mitt liv!

den er overlegen mot alt annet på markedet .-..og den vil gjøre INNTRYKK når den kommer inn mot land. Den har en helhet som kjennetegner skorgenes,men den er tatt ennå lengre. Treverket i denne båten er også nytt i forholde til det de vansligvis bruker og er kjent for.

Missunner det heldige paret som allrede har sikra seg første båten.

Redigert av SkorgenesFan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvor leser du at noen slenger dritt???? Man behøver strengt tatt ikke være spesielt sjøvant for å se at det ligger is på fjorden heller :giggle:

 

 

Skorgenes skulle da ikke ha bahamaen utstilt på sjøen for alle messa.De skulle ha en sonic 395... og alle som er litt sjøvandt ,kunne jo se at heile fjorden var dekket i is,så da ble det komplikasjoner for stakkarne( ganske så patetisk å slege dritt om noe sånt på nettet, da man... )

 

Ellers så har jeg fakstik vert så heldig å få se bahamaen! Den er virkelig bare heilt RÅ!

 

Redigert av Tom Rør (see edit history)
Link to post
Share on other sites

"nesten litt ironisk".... var ikke det i en slibrlig tone?

Ikke særlig slibrig syns jeg, og tatt i betraktning at Skorgenes kjøpte opp Viksund, så kan vi vel si at det var litt ironisk. Det var jo ikke kritikk av Skorgenes Key Freak kom med akkurat. På et forum som dette, må man tåle at folk sier det de mener, uten at man behøver å føle seg støtt av den grunn.

PS: Velkommen til Baatplassen.no :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
Skorgenes skulle da ikke ha bahamaen utstilt på sjøen for alle messa.De skulle ha en sonic 395... og alle som er litt sjøvandt ,kunne jo se at heile fjorden var dekket i is,så da ble det komplikasjoner for stakkarne( ganske så unødvendig å være små spydig om det, da man... )

Det gikk meg hus forbi at SkorgenesFan tok seg nær av det jeg skrev i vinter, gitt.

Jeg nevnte forøvrig ingenting om Bahama i det jeg skrev, jeg vet at det var meningen at de skulle ha en Sonic stilt ut. At fjorden var full av is burde ikke ha kommet som noen overraskelse på Skorgenes-folka, det var jo vinter. Bare å ta båten landeveien, det. SÅ stor er ikke en 395...

Det var på ingen måte tanken å være spydig, men ironisk var det uansett.

 

At SkorgenesFan har en meget tett tilknytning til Skorgenes tror jeg bestemt. Måten han/hun skriver på minner veldig om en person som stadig poster på Facebook-sidene til Skorgenes....

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Neida Langskjegg, det er masse og bra uteplass på Bahamaen! Hvor mener du at det mangler uteplass?

 

Vi tilbrakte mye tid i båten og det er et fantastisk stykke håndtverk.Hadde en lang og hyggelig samtale med

med designer/båtbygger Roar som gikk igjennom båten sammen med oss. Det er tenkt utrolig mye rundt

funksjon i båten og løsningene som er valgt er førsteklasses!

 

Det ble nesten litt mye, som elektrisk seng i midt-lugar og ekornes stressless i cockpit...

 

Som med alt båtkjøp så er det jo snakk om følelser og kroner, for vår del ble vi veldig imponert, ser at dette er
en båt som man kommer til å ha i mange år på grunn av riktige valg gjort av Roar, men den traff oss kun 98%, ikke 100.

 

PS: Dette var bygg nr 1 og de hadde så vidt klart å få den ferdig til messen, må si jeg er imponert og håper/tror at denne båten
er det mange som vil sette pris på.

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...