MaSa Svart 13.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2014 Snakket med noen som hadde TG ll daviter på en Skorgenes sonic 445 i lillesand i sommer, syntes den så utrolig kjekk ut.De var helt enige men ikke til sin båt, for der var badeplattform for lav og jolla slo opp i hekkbølgene i halvplan/plan.Men de hadde hatt samme daviter på bavaria 37 sport året før, og der passet den helt ypperlig ble jeg fortalt, og jeg har en 33 sport og den er faktisk 2-3 cm høyere enn 37 sport på badeplattformen.Så nå ble jeg litt spent her.De hadde klart med kona og mannen å bare dra den rett opp på bav 37 uten problemer. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
seacat Svart 20.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2016 Se bilde i annen tråd her på baatplassen.no: https://baatplassen.no/i/topic/63167-tg-daviter-noen-som-kjenner-den/page-2 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.