Hans_K Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Veldig enig med Lano - jeg synes Regina er noe av det lekreste man finner på sjøen. Man drømmer, og bearbeider admiralinnen for overgang fra motor: Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 http://www.sirius-werft.de/phpwcms/index.php?id=538,0,0,1,0,0 Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 (redigert) Selvfølgelig er Regina finere, men hvis "Nimbus67" vurderer å kjøpe en brukt 40DS, så er det lite sansynlig at han funderer på å tredoble summen for å få en mindre salong... Selv om man har litt bedre utsikt. Er det sånn derre grønn motor òg på Regina? Redigert 20.Juni.2013 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
lano2 Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Motor velger man selvf selv ! Flesteparten er levert med grå Jalmar Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Jeg forstår meg ikke på hvorfor Yanmaren er så populær. Den bråker mer enn VP og går på høgere turtall. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Yanmar er så populære, fordi de oppfordrer eieren til å seile istedenfor å kjøre grå motor, pga lyden !! Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Foreslår denne. Ny og fin, masse seilglede! Mulig jeg ikke er helt objektiv :-). http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41747854 Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
nimbus67 Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Takker for alle råd og innspill, lommeboka fikk til slutt bestemme og valget falt på Jeanneau 40 DS, fra 2001. Kontrakt er skrevet i dag, nå er det bare å lære seg å seile :-) Håper jeg blir fornøyd, 3 lugarer, to bad og en romslig salong gjør at det skal være mulig å kose seg ombord. Jeg hadde ønsket meg rullestorseil og yanmar motor, dette fikk jeg oppfylt, nå er det bare å håpe på at utstyret fungerer. God sommer til alle! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Rainbow Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Gratulerer så mye med ny båt! Har du bilder av skuta? Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
baatsman Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Gratulerer med ny flott seilbåt! Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Janniz Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Gratulerer med "ny" flott Seilbåt!! :-) Og da har du båtplass på Skansen i Trondheim? Mvh Janniz. Sitér dette innlegget Link to post
nimbus67 Svart 27.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2013 Takk, har båtplass inne i kanalen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.