tieide Startet 17.Mars.2013 Del på Facebook Startet 17.Mars.2013 (redigert) Hei Har en Simrad CE33 Kartplotter/ekkolodd dom jeg ønsker å koble til pv for overføring av NMEA signal. Tilkoblingsmulighetene er vist på skjemaet nedenfor. NMEA out kabelen på "Power" er allerede brukt for tilkobling til VHF. Kan jeg bruke Remote eller Net utgangen for tilkobling til PC, og hvilke kabel trenger jeg eventuelt for dette? Redigert 17.Mars.2013 av tieide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tieide Svart 17.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 25.Mars.2013 Del på Facebook Svart 25.Mars.2013 Er usikker på om du kan bruke Remote-utgangen, ser det ligger en PC Link der som kanskje kan brukes. Det enkleste er å bruke NMEA-utgangen på power. Det gjør ikke noe at den er i bruk til VHF, det går helt fint å koble PC'en i parallell med denne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.