Jump to content

Navn på norsk spillefilm om båt?

Ficher

Recommended Posts

Noen som husker navn på den norske komedien fra 80 tallet ,der en famillie drar på båtferi for første gang. Husker ikke navn på skuespillere , men en av senene er at famillien sitter under stuebordet for og øver på båtlivet. Har søkt på Norsk Film, med navnet DRA TIL SJØS,  men dette er feil.

Noen som husker navnet på filmen ?

<{POST_SNAPBACK}>

Deilig er fjorden heter den vel, med bla Wesenlund, Juster, Reis og en del flere kjente fjes!

Veldig artig film om folk i båt :smiley:

Deilig er fjorden heter den vel, med bla Wesenlund, Juster, Reis og en del flere kjente fjes!

Veldig artig film om folk i båt :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det noen som vet om det går an å få tak i denne filmen på VHS eller DVD? Jeg har sett etter den lenge, men jeg har ikke klart å finne den.

Det hadde vært fint å nyte en slik film en regntung kveld ombord i skipet.

/per

Tror det er feil navn på filmen jeg. Tror du mener en film med Jon Skolmen.

Kan ikke ta navnet, tenker litt på "Plastposen" men tror ikke det er den heller.

Er når seibåten henger fast i broa?

Har selv prøvd å få tak i Gjøta Kanal med Wesenlund. Er heller ikke god og få tak i.

Johnny

<{POST_SNAPBACK}>

Gå til Cdon.com og søk på gøta kanal. Der finner du filmen. Jeg har kjøpt den derfra. :smiley:

/per

Tror det er feil navn på filmen jeg. Tror du mener en film med Jon Skolmen.

Kan ikke ta navnet, tenker litt på "Plastposen" men tror ikke det er den heller.

Er når seibåten henger fast i broa?

Har selv prøvd å få tak i Gjøta Kanal med Wesenlund. Er heller ikke god og få tak i.

Johnny

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel SOS selskapsreisen du tenker på her vel......

I Gøta kanal hadde vel Wesenlund bare en birolle!

Denne filmen handler vel om kapprace på Gøta kanal!

Redigert av bastard30000 (see edit history)

Ok, fin film dette, selv om filmen er fra 1985 så er det samme "problemene" de tar opp her som nå. Dårlig med båtplasser-kostbare båter-koner som klager- dyrt båt utstyr - angrer på båtkjøp-dårlig vær og maskin problemer :wink: . Vel, ikke akuratt god reklame for båtlivet denne filme, men koselig film og se igjen.

Filmen lånte jeg på VideoCorner ved Magasinblå i Stavanger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...