Ficher Startet 24.Februar.2005 Del på Facebook Startet 24.Februar.2005 Noen som husker navn på den norske komedien fra 80 tallet ,der en famillie drar på båtferi for første gang. Husker ikke navn på skuespillere , men en av senene er at famillien sitter under stuebordet for og øver på båtlivet. Har søkt på Norsk Film, med navnet DRA TIL SJØS, men dette er feil. Noen som husker navnet på filmen ? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Noen som husker navn på den norske komedien fra 80 tallet ,der en famillie drar på båtferi for første gang. Husker ikke navn på skuespillere , men en av senene er at famillien sitter under stuebordet for og øver på båtlivet. Har søkt på Norsk Film, med navnet DRA TIL SJØS, men dette er feil. Noen som husker navnet på filmen ? <{POST_SNAPBACK}> Deilig er fjorden heter den vel, med bla Wesenlund, Juster, Reis og en del flere kjente fjes! Veldig artig film om folk i båt Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Deilig er fjorden heter den vel, med bla Wesenlund, Juster, Reis og en del flere kjente fjes! Veldig artig film om folk i båt <{POST_SNAPBACK}> Er det noen som vet om det går an å få tak i denne filmen på VHS eller DVD? Jeg har sett etter den lenge, men jeg har ikke klart å finne den. Det hadde vært fint å nyte en slik film en regntung kveld ombord i skipet. Sitér dette innlegget /per Link to post
M/S Bastard Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Er det noen som vet om det går an å få tak i denne filmen på VHS eller DVD? Jeg har sett etter den lenge, men jeg har ikke klart å finne den. Det hadde vært fint å nyte en slik film en regntung kveld ombord i skipet. <{POST_SNAPBACK}> Burde gå ann og få tak i den på DVD! Eller på biblioteket kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Burde gå ann og få tak i den på DVD! Eller på biblioteket kanskje <{POST_SNAPBACK}> Må innrømme at der hadde jeg ikke vært. Skal prøve å få karret meg til et bibliotek i nærmeste fremtid. Takk for tipset. Sitér dette innlegget /per Link to post
Ficher Svart 24.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 YES !!!!........ det var navnet ja. Har nå søkt til rundt på nett, men kan ikke finne noen plasser hvor jeg får kjøpt/sett filmen. Har sendt en mail til Norsk filminstitutt , så får håpe de kan hjelpe oss. Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Dersom du kontakter en lokal videoutleier så skaffer de denne. Jeg leide denne i fjor fra Arendal og fikk den sent i posten. Gøy film forresten... Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 24.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 OK.....skal prøve på det . Takk for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Tror det er feil navn på filmen jeg. Tror du mener en film med Jon Skolmen. Kan ikke ta navnet, tenker litt på "Plastposen" men tror ikke det er den heller. Er når seibåten henger fast i broa? Har selv prøvd å få tak i Gjøta Kanal med Wesenlund. Er heller ikke god og få tak i. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Tror det er feil navn på filmen jeg. Tror du mener en film med Jon Skolmen. Kan ikke ta navnet, tenker litt på "Plastposen" men tror ikke det er den heller. Er når seibåten henger fast i broa? Har selv prøvd å få tak i Gjøta Kanal med Wesenlund. Er heller ikke god og få tak i. Johnny <{POST_SNAPBACK}> Gå til Cdon.com og søk på gøta kanal. Der finner du filmen. Jeg har kjøpt den derfra. Sitér dette innlegget /per Link to post
syvers Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 Hei Prøv et søk på "The internet movie database" kanskje du kan finne noe info der. Det finnes utrolig mye info om film der - også Norsk/Nordisk. Bra søkefunksjoner. her : http://www.imdb.com syvers Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Februar.2005 Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 (redigert) Tror det er feil navn på filmen jeg. Tror du mener en film med Jon Skolmen. Kan ikke ta navnet, tenker litt på "Plastposen" men tror ikke det er den heller. Er når seibåten henger fast i broa? Har selv prøvd å få tak i Gjøta Kanal med Wesenlund. Er heller ikke god og få tak i. Johnny <{POST_SNAPBACK}> Det er vel SOS selskapsreisen du tenker på her vel...... I Gøta kanal hadde vel Wesenlund bare en birolle! Denne filmen handler vel om kapprace på Gøta kanal! Redigert 24.Februar.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 24.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2005 YES.....ringte en lokal videoforhandler som hadde filmen inne. . Så da blir det VHS kveld i helgen, med DEILIG ER FJORDEN, og Rolf Wesenlund - Elsa Lystad God gammel klassiker. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 26.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2005 Ok, fin film dette, selv om filmen er fra 1985 så er det samme "problemene" de tar opp her som nå. Dårlig med båtplasser-kostbare båter-koner som klager- dyrt båt utstyr - angrer på båtkjøp-dårlig vær og maskin problemer . Vel, ikke akuratt god reklame for båtlivet denne filme, men koselig film og se igjen. Filmen lånte jeg på VideoCorner ved Magasinblå i Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Februar.2005 Del på Facebook Svart 26.Februar.2005 Siden vi snakker om gamle filmer: Er det noen som vet om det svenske filmen "Att angöra en brygga" (tror det var det den het) er å få tak i noe sted? Skal visstnok være noget morsom... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.