B captain Startet 19.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2013 Jeg har en liten oljelekkasje på gearet som er umulig å komme til uten at båten tas på land. tenkte å få utført service på drev, belg etc når båten er oppe. 20 timers service på motor ble utført i fjor. Er det noen i Ålesunds området som kan utføre dette? Vet at det er en forhandler i området men det koster skjorta i timespris. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 19.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2013 haha ja og der skrives det timer med gaffel mens èn mann holder skiftenøkkelen og to mann klør seg i baken. Men seriøst, skulle ikkje dekkes av garanti? siden den bare har gått 20 timer Sitér dette innlegget Link to post
B captain Svart 19.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2013 Båten er privatimportert og har stått på land en stund. 2008/9 modell, sjøsatt første gang i 2010. Garanti utgått men trenger nok en ny service. Vet ikke om det ble gjort annet enn å skifte olje og filter under 20 T servicen?? Og dyrt ja.... Fikk montert webasto også. Etter en mnd oppsto en feil som ble utbedret av samme verksted. Ny regning i posten haha. Men den kunne jeg ikke godta og det aksepterte montør. Men setter pris på tips om andre som kan ta på seg jobben ovenfor. Båten ligger i Vegsundet og skal tas på land der så snart det blir forhold. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 19.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2013 Mener for et par år siden å ha hørt om et verksted i Sykkylvsområdet som tar på seg slike reparasjoner av Mercruiser motorer og drev, billigere enn merkeforhandleren R*** og ****. Men husker dessverre ikke navnet, og vet heller ikke om de eksisterer lenger. Men hvis du tar i bruk jungeltelegrafen så kanskje ...? Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 19.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2013 Det er kanskje Blakstad mek verksted på Ikornes du tenker på, jeg vet ikke om dei har erfaring med Mercruiser men det skader ikke å spørre. Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Har du sjekka med Admiral Marine i Mauseidvågen da ? Dei skal ta belger og div service på min. Ikke ille pris heller... Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
B captain Svart 20.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Takker for gode tips så langt. Jeg får ta en runde og sjekke litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.