enebakk Startet 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2013 Er det noen her som har noe formening om den her http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40476500 Både negative å positive? Motor å gir har gått ca 2300timer med regelmessige service. Motor å gir har vist gått på en taxibåt sine fra ny til ca 1300timer. Motor å gir er vist 96mod. Hva mener folket om pris? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Synes den så bra ut på bilder i alle fall. Er mye (stor) båt for pengene i alle fall uten at jeg kjenner dette markedet i hele tatt. Men med litt pruting samt litt reserver på en konto for diverse utgifter så bør dette gi mye båtglede fremover. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 (redigert) Har en samme med ac kjøpt i fjor. Er solid bygget! God plass. Tilogmed solplass på dekk! Kjøpte min med 2002-mod motor for 200' med masse utstyr. Autopilot, ny ankervinsj ++ Du må nok prute litt;-) 180' er ok pris! Redigert 20.Mars.2013 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enebakk Svart 20.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Takk for svar får prøve å få tid til å se på den til helgen vi tiden strekker til;) Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Jeg synes dette var en båt som du får mye for pengene romslig og tilsynelatene velstelt og godt vedlikeholdt båt Den er absolutt verdt og kikke på. En av de bedre i den prisklassen der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.