Dykker Startet 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2013 Jeppesen Marine Plan2Nav. Noen som har prøvd denne på Android eller iOS? Ser at noen fraråder å innstallere appen. Har selv Navionics på nettbrett og Android som backup til plotter ombord. Men hadde vært fristende å prøve Jeppesen sin også http://i-marineapps.blogspot.no/2011/10/jeppessen-marine-plan2nav.html Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Bruker iPad og Plan2Nav. Er veldig fornøyd, enkel å bruke. Har ikke prøvd noen av de andre så vanskelig å vurdere opp mot de andre. Har kurs opp noe jeg har hørt at Navionics ikke har. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Har både Navionics og Plan2Nav på samme IPad. Bruker nesten alltid Plan2Nav. Mulig jeg ikke har gjort meg godt nok kjent med Navionics, men jeg liker appen til Plan2Nav svært godt, lett tilgjengelige funksjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 20.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2013 Plan2nav er eneste jeg har finni som inkluderer hele Telemarkskanalen om det betyr noe for valget. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Hvordan er prisen på plan 2 nav. tenker da på kart over sør-Norge & Danmark ned til Limfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Hvordan er prisen på plan 2 nav. tenker da på kart over sør-Norge & Danmark ned til Limfjorden. kr 630,- til iPad for hele Norge og Danmark. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Bruker Plan2Nav, funker helt fint. Nå med satelitt overlay uten nettkobling så langt jeg har sett. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Pjolter Svart 1.April.2016 Link til dette innlegget Svart 1.April.2016 (redigert) Hva har skjedd med Plan2 nav? Fant det ut. De har endret appen. Kartene måtte lastes ned på nytt. Kom opp automatisk etter en stund. Mvh Pjolter Redigert 1.April.2016 av Pjolter (see edit history) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Eureka Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Pjolter, jeg registrerte innlegget ditt i "sidesynet" forleden. I helgen kom jeg ut av vinterdvalen og skulle sjekke appen. Jaggu, der var det ikke mye kart gitt. Var det slik at oppdateringvarsel kom opp etter en stund mens du hadde appen oppe, eller gikk du inn på noe i menyen? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 -jaggu, der fikk jeg det til. Gikk inn i registreringen og lagde konto. Hadde visst ikke det fra før. Deretter overføre gamle kjøp. Da er alt som det skal :) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Bruker iPad og Plan2Nav. Er veldig fornøyd, enkel å bruke. Har ikke prøvd noen av de andre så vanskelig å vurdere opp mot de andre. Har kurs opp noe jeg har hørt at Navionics ikke har. Navionics har kurs opp, de har og automatisk rutefunksjon Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Viksund Bravo Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hvordan merket dere at kartet måtte lastes på nytt? Ble det borte? Har brukt min plan2nav som normalt frem til nå. Har ikke merket noe unormalt ennå. (Artig navn forresten. Plan 2: NAV :-)) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Kaffelars Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Navnet er bra, Plan2= PlanB? :) Bruker denne appen kun til å hente skjermbildet fra Furuno GP1870F(brukes kun som ekkolodd) bak til fiskeplassen, har ikke snust på kart ennå, men selve appen virker stabil og grei. Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Har brukt Plan2nav og er igrunnen godt fornøyd med den.En ting som er irriterende er den der kompasstingen som kommer opp nede i bildet.Er veldig irriterende når man går på sørlig kurs.Er det noen som vet om det er mulig og få den bort? Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Kan ikke huske at det er et problem? Men jeg bruker kurs opp... Det mest geniale er tilting av kartet. Gir mye bedre oversikt fremover. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
phjens Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hva mener du med tilting av kartet? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Bruk to fingertupper på kartet samtidig og skyv opp og ned for å panorere. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Jeg mener når en legger 2 fingre på kartet og skyver de retning oppover. Da tiltes kartet slik at en ser lengre frem, samtidig som det fremdeles et zoomet inn der båten er. Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.