Roger Andersson Startet 21.Mars.2013 Del på Facebook Startet 21.Mars.2013 Eg har ein dickinson antarctic diesel ovn der det står ett løst åpent "rør" i brennkammeret,eg lurer på hva som er opp og hva er ned på dette røret.Er ellers noe skuffa av varmen denna ovnen gir,noen tips om bruk? Skal vifta for eksempel vera på under bruk?Roger Sitér dette innlegget Link to post
spk Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Eg har ein Dickinson Newport i min Bavaria 37 Cruiser og har god varme ombord. Nå i vinter med minus 12 nokre dagar (Stavanger), har eg hatt behagelige 22-23 grader i salongen. "Rør" er det Dickonson kaller for superheater el.l. og skal gi bedre forbrenning og varme. Den enden som er flat med et hol som er ca halvparten av arealet skal stå ned i brennkammeret. Eg har kjørt min varmar med og uten superheater uten at eg kjenner forskjell på varmen, men det var kun på låg effekt. Har du fulgt installasjonsanvisningen for ovnen, spesielt med tanke på minimum lengde på pipa. Vifta er kun nødvendig under oppstart/oppvarming. Når pipa er så varm at du ikkje lenger kan legge hånda på 30-40 cm over ovnen, treng du ikkje vifte lenger. I min seilbåt har eg så god trekk at eg ikkje bruker vifta under oppfyring ein gong. (Den er ikkje kobla på strøm eingong..) Sjekk flammer når du har fått opp varmen i ovnen - etter 15 - 20 minutt. Sitrongul flamme som skal brenne over ringen i brennkammeret. Har du oransje og "feite" flammer som brenn nede i kammeret kan det vera tegn på for lite diesel. Prøv å åpne meir på regulatoren og sjå om flammene blir gule og "kjem opp" av kammeret i løpet av nokre minutt. Her er flammene i min Newport når den brenner på "1" - laveste effekt.: Ovnen treng mykje luft - har du åpne luker el.l slik at luft kan bli sugd inn i båten av ovnen. Har du filter på dieselslangen slik at rusk i diesel ikkje kjem heilt inn til regulatoren? Det er et lite filter i messing bendet inn på regulatoren, men det er så finmaska et det blir raskt tett. Hvis du har dieseltanken/dagtanken i et rom som ikkje blir oppvarma, er diesel meir tykflytande - du må åpne litt meir på regulatoren enn om sommaren - men det har du gjerne prøvd? Kor stor båt har du? Sitér dette innlegget Link to post
Roger Andersson Svart 22.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Takker for langt svar!! Eg har ei 39 f tre skøyte,skal no gå gjennom dine råd trinn for trinn!:) Roger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.