free Startet 21.Mars.2013 Del på Facebook Startet 21.Mars.2013 Det meldes at Østre Bolæren er åpent til påsken å at landstrøm vil være tilgjengelig, kiosken vil være åpen noen timer på dagen. På grunn av kulden vil det ikke være vann tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Jeg kan se at de er veldig usikre på nattetempen til neste helg... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Er det noen som ligger her ute nå ? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Hvordan er det utpå der a? Har aldri vært der jeg..... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Da må du ta turen, Polarn ! Glimrende for unger. Flott øy å gå turer på ! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Spesielt på østre bolærne eller? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Ja, er best der ! Er også havn mellom vestre og midtre, men den er ikke så stor og populær. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 ok, hvor går man inn på øya da? Altså hvor seiler mann inn? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Du kommer nordfra, så enklest å ta inn sundet mellom østre og midtre. Hold babord etter sundet, så er du der.. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Polarn, her finner du mer opplysninger om bl.a. innseilingen til Bolærne:https://baatplassen.no/i/topic/13189-oestre-bolcrne-noetteroeyskjcrgaarden/ Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Da tar jeg meg en tur dit i sommer :) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Compromise Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Er det noen som ligger på Østre nå? Jeg drar nedover fr Horten ved 13 tiden hvis jeg kommet meg gjennom isen i havna her. Må man betale for å ligge på Østre i påsken? Sitér dette innlegget /per Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 Jeg var på leirskole på Østre Bolærne for mange år siden. Det kan absolutt anbefales å ta en tur dit med båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.