Birchwood 320 Svart 27.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Mange bra innlegg her, men vi bør vel ikke henge ut annonsøren i dette tilfellet. Båten beskrives som fabrikkny, og vi må vel anta at bildene også er levert fra fabrikken til denne forhandleren. Mons <{POST_SNAPBACK}> Ingen som henger ut noen.. Det er greit å diskutere hvorvidt det greit at noen mennesker oppfører seg som om dei er eneherskere på havet. Norge er fortsatt et fritt land og eg mener at ingen i dette tillfellet er uthengt på noen måte. Bildet blir egentlig en ilustrasjon på hvordan mange "Folk i båt" oppfører seg på sjøen. Her lokalt er det 5 knop i havna og det er noen som kommer i høg fart rett igjenom sundet. Og da mener eg høg fart. 20 - 30 knop, alt det kjerra går.. Etter responsen å dømme her i tråden er det et problem i heile landet dette med at folk ikke tar hensyn til omgivelsene. Farligt.. Har en bekjent som kom inn sundet i 45 knop (Dritas) og traff oppsamlings not for fiskeslakkteriet her. Det var ein himla smell. Det er gangvei rundt av stål. Han brøt altså fartsgrensen med 40 knop. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
RLWI Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Ingen som henger ut noen.. Det er greit å diskutere hvorvidt det greit at noen mennesker oppfører seg som om dei er eneherskere på havet. Norge er fortsatt et fritt land og eg mener at ingen i dette tillfellet er uthengt på noen måte. Bildet blir egentlig en ilustrasjon på hvordan mange "Folk i båt" oppfører seg på sjøen. Her lokalt er det 5 knop i havna og det er noen som kommer i høg fart rett igjenom sundet. Og da mener eg høg fart. 20 - 30 knop, alt det kjerra går.. Etter responsen å dømme her i tråden er det et problem i heile landet dette med at folk ikke tar hensyn til omgivelsene. Farligt.. Har en bekjent som kom inn sundet i 45 knop (Dritas) og traff oppsamlings not for fiskeslakkteriet her. Det var ein himla smell. Det er gangvei rundt av stål. Han brøt altså fartsgrensen med 40 knop. <{POST_SNAPBACK}> Hei, Ingen som henger ut noen ? hva kalles dette inlegget da tidligere i tråden ? Vel. Bildet er beviset. Og navn på selgeren ser man jo på Finn. Da er det vel bare å sende det hele over til rette overøvrighetsinstans?? Her står eierene av det nystartede norske firmaet i salgsannonsen med navn og har overhode ingenting med sitasjonen på bildet som er fra Brasil. Da er det ikke helt riktig at personer som kanskje ønsker og være seriøse med blandt annet og starte firma innen båtbransjen får en sånn start ? RLWI Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Da er det ikke helt riktig at personer som kanskje ønsker og være seriøse med blandt annet og starte firma innen båtbransjen får en sånn start ? Akkurat Velg dine venner med omhu, I rest my case for now.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Birchwood 320 Svart 27.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Hei, Ingen som henger ut noen ? hva kalles dette inlegget da tidligere i tråden ? Vel. Bildet er beviset. Og navn på selgeren ser man jo på Finn. Da er det vel bare å sende det hele over til rette overøvrighetsinstans?? Her står eierene av det nystartede norske firmaet i salgsannonsen med navn og har overhode ingenting med sitasjonen på bildet som er fra Brasil. Da er det ikke helt riktig at personer som kanskje ønsker og være seriøse med blandt annet og starte firma innen båtbransjen får en sånn start ? RLWI <{POST_SNAPBACK}> Jo.. Sant nok.. Eg var litt på tynn is der ja.. Men, det er nok sikker dem selv som har lagt ut bildet. Det er vel best eg snakker for meg selv.. Men bare så det er sakt så er ingen navn nevnt i tråden, og hva folk leter seg fram til er ikke mitt problem Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Skipper Worse Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Men, det er nok sikker dem selv som har lagt ut bildet. Just exactly. Med det bildet, hvem/hvilken kjøpergruppe er det de henvender seg til, og hvilken bruk av båten er det de oppfordrer til?? Ren terror på linje med Osama, etter min mening. :nono: Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Torboe Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 Dette bildet er 1av 700 bilder i en bildeserie. Bildene er tatt i Brasil under ordnede omstendighetet i et avstengt område. Siden Fotografen står på land, og meningen med bildene var å vise båtens oppførsel i forskjellige situasjoner er det helt naturlig å kjøre nærme land. Bilder lyver ofte, i dette tilfellet er det mer enn god nokk avstand mellom båtene. Til opplysning er også seilbåten i den brasilianske båtfabrikkens eie. Vi beklager at dette bildet har skapt oppstyr i de innerste båtkretser, og har nå derfor fjernet bildet fra nettet. MVH TAB NAB Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 Dette bildet er 1av 700 bilder i en bildeserie. Bildene er tatt i Brasil under ordnede omstendighetet i et avstengt område. Siden Fotografen står på land, og meningen med bildene var å vise båtens oppførsel i forskjellige situasjoner er det helt naturlig å kjøre nærme land. Bilder lyver ofte, i dette tilfellet er det mer enn god nokk avstand mellom båtene. Til opplysning er også seilbåten i den brasilianske båtfabrikkens eie. Vi beklager at dette bildet har skapt oppstyr i de innerste båtkretser, og har nå derfor fjernet bildet fra nettet. MVH TAB NAB <{POST_SNAPBACK}> Sett at han i tillegg hadde hatt ett par fenderne ute, DA.. hadde det blitt kakling her! Nei vi e bra præktig,e vi ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 1.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2005 Nei vi e bra præktig,e vi ikke? Ja men det må vi jo være!! Uten noe å klage på, harselere over, krangle om og diskutere, mens vinteren avholder oss fra det ekte båptliv, så hadde jo ellers vinterdepresjonen tatt oss alle ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.