Poseidon Startet 25.Februar.2005 Del på Facebook Startet 25.Februar.2005 Fra tid til annen har min diskutert forskjellige sider ved CE-merking av fritidsbåter her i dette utmerkede forum. Nå har Sjøfartsdirektoratet sendt ut et nytt rundskriv som burde gi svar på svært mange spørsmål. Rundskrivet finnes her. Lykke til for dere som forsatt skulle føle 'kallet' . . . . mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
skippy Svart 25.Februar.2005 Del på Facebook Svart 25.Februar.2005 Kort fortalt, føler meg på ingen måte kallet. I mitt tilfelle og med min økonomi (båt til rundt 100 000) kan den være merket med det den vil. Hovedsaken er at den flyter. At det er regler for alt, ja, greit. Skal jeg ha en jolle til en 1000 lapp ser jeg ikke hva den heter, liker jeg formen er den min. Er nok mange som ikke er enige nå Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.